ترجمه ی آهنگ I love you this big از scotty MaCcreery

ترجمه ی آهنگ I love you this big از scotty MaCcreery

 I know I"m still young

میدونم که هنوز جوونم

But I know how I feel

اما میدونم که چه حسی دارم

I might not have too much experience

شاید زیاد تجربه نداشته باشم
But I know love is real

اما میدونم که عشق حقیقت داره
By the way my heart starts pounding

راستی قلبم تندتر میتپه
When I look into your eyes

وقتی که توی چشمات نگاه می کنم

I might look a little silly
شاید یکم دیوونه به نظر بیام

Standing with my arms stretched open wide
دستامو تا جایی که میتونستم باز کردم...

I love you this big
 تورو ایقدر دوست دارم...
Eyes have never seen this big
هیچ چشمی تا حالا به این بزرگی رو ندیده

No one"s ever dreamed this big
هیچکس تا حالا تو خواب هم ندیده

And I"ll spend the rest of my life
من می خوام بقیه ی زندگیمو صرف این کنم تا

explaining what words cannot describe but I"ll try
چیزی رو که کلمات نمی تونن توصیف کنن رو توضیح بدم من سعی میکنم...

I love you this big
به این بزرگی دوستت دارم

I"ll love you to the moon and back

تو رو اندازه ی از اینجا تا ماه و از ماه تا اینجا دوست دارم

I"ll love you all the time

من تورو همیشه دوست دارم

Deeper than the ocean

عمیق تر از اقیانوسها 

And higher than the pines
و بلند تر از کاجها

Cause girl you do something to me, deep down in my heart
آخه عزیزم، تو یه کاری با من در اعماق قلبم کردی...

I know I look a little crazy
میدونم یکم دیوونه به نظر میام

Standing with my arms stretched all apart
در حالی که دستامو از هم تا ته باز کردمو ایستادم

I love you this big

تو رو به این بزرگی دوست دارم

Eyes have never seen this big
هیچ چشمی تا حالا به این بزرگی رو ندیده

No one"s ever dreamed this big
هیچ کس تا حالا تو خواب هم ندیده

And I"ll spend the rest of my life
من می خوام بقیه زندگیمو صرف این کنم تا

Explaining what words cannot describe but, I"ll try
 چیزی رو که کلمات نمیتونن توصیف کنن رو توضیح بدم من سعی میکنم

I love you this big
تور و به این بزرگی دوست دارم

So much bigger than I ever dreamed my heart ever would
خیلی بزرگتر از اون چیزی که تصور میکردم قلبم بتونه 

And I"d write your name in stars across the sky
دلم میخواد اسمت رو روی ستاره هایی که از آسمون میگذرن بنویسم!

If I could, I would
اگه میتونستم اینکارو میکردم...

I love you this big

تو رو به این بزرگی دوست دارم...
 

 


نظرات شما عزیزان:

رحیم
ساعت19:06---2 تير 1396
خیلی عالی بود و ممنون از لطفتون
پاسخ: ممنون از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:ترجمه اهنگ i love u this big, ترجمه ی اهنگ های scotty maccreery, ] [ 10:26 ] [ arnika hana ]
[ ]